torsdag, marts 05, 2009

update





Nu er det vist tid til et indlæg igen. Jeg har fået nyt kamera da det andet røg på gulvet og så blev linsen skæv. Nogle gange er det godt nok for nu har jeg fået et nyt canon med 9.0 pixels og stadig 10x optisk zoom ligesom det gamle olympus. det bruger selvfølgelig ikke samme kort som det gamle, men så kan far få mine gamle kort til det kamera han fik fra arbejdet dengang han blev brændt af, men nu er det jo også far's forsikring der har betalt, så får han også lidt ud af det.



Så her er et af de første billeder jeg har taget med det nye, det er Karoline der pottetræner hjemme hos mormor og morfar. Det morer hende temmelig meget, men hun er nu også (næsten)altid glad.



Jeg er også startet på arbejde igen, det er åbenbart mere end jeg kan holde til efter at have gået hjemme i 14 måneder, ihvertilfald har jeg nu været på arbejde i 2 dage og syg i 2 dage.




2 kommentarer:

Inge sagde ...

Hej

Rart med lidt nyheder.

Man bliver bare så glad af at se smilende børn.

Knus
Moster Inge

Anonym sagde ...

Ja hun ser da ud til at hygge sig V.H. Henrik