lørdag, september 11, 2010

spinning

Hurra idag kom den sidste af mine spinning sko som Jan havde sendt i 2 pakker. Et eller anden havde sendt den til Price, så nu var den kommet retur, efter næste 2 uger. Jimmi vores rare postmand undskyldte mange gange, skidt med det bare de kom. Jeg har godt nok bestilt nye på nettet men så har jeg bare et ekstra par, og de var billige. Jeg fandt også et rigtig godt tilbud på løbeur med gps osv i, så jeg bestilte 2 par et til mig selv i fødselsdagsgave fra mig selv, og et til Jan i fødselsdagsgave fra mig. jeg har spurgt ham om han ville have et, så han ved godt han får det. Nu går jeg så bare og venter på at få pakken herned, jeg ved de har kvitteret for den i Vordingborg d.9/9, og så skal jeg have afprøvet uret. Jeg vil bruge den bærbare pc jeg fik af Tina inden hun rejste hjem til at lægge det tilhørende program ind i, bare jeg nu kan finde ud af det.

Jannie

Ingen kommentarer: